Владислав Ђорђевић: БОШКО ОБРАДОВИЋ И ФЕМИНИЗАМ

Двери уживају репутацију конзервативне и патријархалне странке. Ништа није даље од истине од тога. Председник те странке Бошко Обрадовић износи изричито феминистичке ставове. На пример, то је учинио у интервјуу датом Силвији Сламник у емисији „Усијање”, а окаченом на јутјуб у суботу 19. фебруара 2022.

Ту је он заговарао привилегије за жене. Чему привилеговати било кога? Чим се привилегује једна група људи, дискриминише се друга. Дакле, приступ је у основи погрешан.
Он је кукао како жене обаљају два посла (double shift) – један на послу, а други код куће. То је мит. Наш врли Бошкић га је покупио на неком феминистичком семинару за испирање мозгова. По том миту, жене раде два посла, а мушкарци један. Ух! Баш ми их је жао!
Али то је мит! Прво, многе жене нису запослене, а њихови мужеви јесу. Логично је и праведно да жене више раде код куће. Неке запослене жене раде код куће, али неке не раде. Раде домаћичке мало или нимало. Осим тога, и запослени мушкарци раде код куће. Махом раде теже послове. Дакле, Бошкић само пропагира један мит из арсенала митологије феминистичког „жртвеног феминизма” („victim feminism”).
Жене чине већину у бирачком телу, па им се политичари додворавају. Сви су постали феминистичке удворице. Ја сам сит од тог пужења пред феминистичким захтевима. Немају наши политичари муда да феминисткињама стану на црту. Да сам ја политичар не само да им не бих аминовао, него бих им скресао у брк кад лупетају глупости. Али немају сви муда, па скрушено климају главама.

Коментари

Популарни постови