DEJAN KOSTIĆ: „STRAP ON“ – FEMINISTIČKA SEKSUALNA KATEGORIJA

Za radikalni feminizam upotrebljavamo naziv – lezbofeminizam. Verovatno što je taj oblik feminizma sa sobom doneo afirmaciju homosekualnosti ili zbog toga što su tipične predstavnice homoseksualke.  Možda i zbog toga što se slikovito time predstavlja bespotrebnost muškaraca. Pod plaštom borbe za rodnu ravnopravnost, feminizam u Srbiji, još uvek ne negira potrebu za postojanjem muškaraca. Muškarci su i dalje potrebni za teške fizičke poslove, potrebni su za teške uslove rada, za finansiranje potreba žena, za okrivljavanje, ali i za iskazivanje dominacije nad njima. Veštačka materica je već stvorena, a, verovatno, smo i blizu veštačkog stvaranja polnih ćelija. Genetika i nano tehnologije baš napreduju. Blizu smo društva u kome će muškarci biti potpuno bezpotrebni.
Često čujemo u Srbiji od radikalno-feministkinja da „žene nisu mašine za radjanje“, „nisu ni objekti za seks“, pa se, opravdano postavlja pitanje – kakva je uloga žena u današnjem seksualnom životu stanovništva u Srbiji?  Iz kuhinje feministkinja odavno je stiglo prelazno rešenje u išćekivanju potpunog matrijahata.  Zove se „strap on“ seks, u prevodu: „na kaišu“. Za potpuno neupućene to bi moglo da znači upotreba jedne seksualne igračke koja se nalazi na kaišima, na koju je zakačen muški polni organ i koji na sebe stavljaju žene, da bi glumile muškarce u seksualnom činu. Oni malo više upućeni će u tome prepoznati zamenu polnih uloga u seksualnom činu. Ništa novo, a što već nije viđeno kao težnja radikalnih feministkinja, kada su u pitanju sve društvene pojave. Zašto bi žene doveka morale da budu strana u koju se penetrira, i zašto bi ta „privilegija“ koja se zove penetriranje bila rezervisana isključivo za muškarce u heteroseksualnim odnosima.  Feministkinje su izvršile i transformaciju heteroseksualnosti i uvele novi, sve popularniji, oblik – „strap on“ seks. Šta je, zapravo „strap on“? Da li je to puka zamena polnih uloga u seksualnom činu ili još nešto, pride, uz to? Danas kada želite da sprovedete neko istraživanje, nije neophodnog da ga platite, angažujete neku marketišku agenciju za istraživanje, već je dovoljno, recimo, da pogledate neki film, npr. holivudske produkcije, pa da saznate šta je to što ljudi žele da gledaju. Budite sigurni da filmski producenti na bacaju i ne riziku novac za nešto u šta nisu sigurni da će im doneti dobar profit, odnosno, da će od strane publike biti gledano. Ukoliko se nervirate zbog postojanja „reallity show-ova“ na domaćim televizijama onda znajte da publika nešto takvo želi, a televizije su samo to uzele kao način za sticanje većeg profila. Ni u to se novac ne ulaže, posebno ne veliki, ukoliko postoji neki rizik. Zato ćete me, nadam se, razumeti, što sam pomoć za razumevanje „strap on“ seksa potražio od prijatelja koji prate aktuelna dešavanja u sferi porno industrije, zamolivši im da mi pošalju neki film o tome, a da bude tipičan predstavnik te vrste seksa. Usudiću se, pre nego što ga analiziram, da vam ga, ukratko, prepričam, smatrajući da ono što sam odgledao nije pornografija ili toga ima u vrlo malim dozama.

   Mlađi par (žensko-muški) se nalazi u svojoj kući i donose odluku da „vode ljubav“.  Predigra se sprovodi tako što žena skida sa sebe odeću i ostaje u donjem rublju, dok muškarac skida sa sebe svu odeću i pada na zemlju, oslanjajući se na noge i ruke. Potom žena oko vrata stavlja muškarcu pseću ogrlicu i zakačinje lanac koji služi kao povodac. Posle nekoliko krugova šetnje u zatvorenom prostoru, ona ga izvodi napolje u dvorište i tamo se šetnja nastavlja, bez obzira na prolaznike koji prolaze ulicom. Igra u dvorištu se upotpunjuje i onim radnjama koje se obično izvode sa psom. Recimo, skidanje lanca da bi se „pas“ istrčao, onda bacanje cipele da bi „pas“ doneo, onda mokrenje kraj drveta i stubova da bi „pas“ obeležio svoju teritoriju koju čuva i slično. Dresura koja je izvodjena kažnjavana je udarcima po telu „psa“ ili testisima ukoliko zahtev vlasnika nije ispunjen. Zatim se oboje, tako, vraćaju u kuću. Ona seda na neki ležaj, a on laje i cvili da bi mu ona dopustila da joj oliže prste na nogama. Žena, nevoljno, pristaje na to i u tom trenutku se na vratima pojavljuje jedan muški prijatelj.  Ona i njega skida do gole kože, stavlja pseću ogrlicu i lanac, pa ga uključuje u trenutnu radnju, lizanje njenih prstiju na nogama. Zatim, fizički primorava onog muškarca sa početka priče, da izvrši felacio prijatelju koji je došao, da ga uzbudi. Ovaj nevoljno to i čini, jer, rizikuje bolne fizičke kazne. Prijatelj postiže erekciju i onda sledi kratki seksualni čin sa njim, u potpunoj njenoj dominaciji, svih aktivnosti, uz upotrebu polnih organa na prirodni način. . Neposlušnost i prijatelj plaća fizičkim kaznama. Kada je to, brzo, okončano, prijatelj biva izbačen napolje, a ona ostaje sa svojim partnerom. A iza toga, „verni psić“ je imao obavezu da sa poda poliže  tečnosti koje je seksualni čin žene i muškarca stvorio. Zatim ona oko struka ona vezuje kaiševe sa dildom, za koji je zgodno da što strašnije izgleda. Ne kao sprava sa kojom su obično, do skora, žene uživale, nego ovoga puta to je sprava za mučenje muškarca. Zatim menja više poza muškarca sa ciljem da one budu što neugodnije, bolnije i nezgodnije za muškarca i ostatak filma koji sam odgledao se svodi samo na to. Da je ona, do kraja, uz što više bola i patnje penetrirala u muškarca. 

   Po odgledanom filmu, koji ja ne bih nazvao pornografskim, jer, je totalno različit od svega ranije viđenog u tom žanru, ostaje zvučna slika koja se svodi na cvilenje, moljenje, njega i njenog ciničnog smeha koji prati većinu radnji filma. Karakterističnih uzdaha zadovoljstva za porno filmove, ovde nije bilo. Neko bi, možda, pomislio da je ovo jedan oblik BDSM ( Bondage – discipline (Dominance), Submission (Sado) -Masochism, u prevodu ropstvo, disciplina, dominacija, pokoravanje) seksa, ali on to nije. Neko bi za  ovaj film i vrstu odnosa pomislio da je vrsta seksualnog fetišizma. Pa se radnja vrtela oko bar nekoliko ključnih fetiša. Međutim, on ne pripada uopšte u do sada poznate vrste. Evo zbog čega. U svim navedenim vrstama seksa dolazi do fizičkog zadovoljstva svih učesnika, do vidljivih njihovih znakova i u svim tim uzbudjenjima jasno je vidljiva kulminacija. U odgledanoj „strap on“  projekciji, ni jednog jedinog trenutka glavni junak nije imao erekciju, a kako ona vizuelno ukazuje na stanje uzbuđnosti muškarca, onda se može zaključiti da za njega uzbuđenja nije bilo. Cinični smeh žene, tokom većine vremena trajanja, takođe, ne može da ukazuje na stanje fizičke uzbuđenosti, bar ne ono na koje smo navikli.  Uzbuđenje se jedino moglo vidite u očima žene i izrazu njenog lica dok je sprovodila više načina ponižavanja ličnosti i nanosila bol muškarcu. Struktura koja je ranije sretana kod muških manijaka, koji nagi otvore mantil kojim su prekriveni ispred nekog nevinog ženskog stvorenja. I onda zadovoljstvo doživljavaju u svojoj glavi posmatrajući žensko stvorenje u izrazu paničnog straha na licu. Kada se bolje razmisli, od ideologije radikalnog feminizma se ništa drugačije nije ni moglo očekivati. Upravo ovo – „strap on“!

Коментари

Популарни постови