ЛАЖНА ОПТУЖИВАЊА КАО „РАВНОПРАВНОСТ”

Група мушкараца који се себе називају „Мушкарци који иду својим путем” („Men going their own way”) обавила је мем следеће садржине: „Свака жена свуда може оптужити за узнемиравање, педофилију, очинство, злостављање и силовање сваког мушкарца у сваком тренутку без доказа и последица по себе. Веровати јој је ’равноправност’. Сумњати у њу је ’мизогинија’ ” („Any woman anywhere can claim harassment, paedophilia, paternity, abuse, rape against any man at any time with no proofs and no repercussion. To believe her is ’equality’. To doubt her is ’misogyny’ ”).
Нажалост, мем групе MGTW је тачан. Лажно оптужити мушкарца не само да је дозвољено, него је и социјално пожељно. Лажна оптуживања су део социјално пожељне идеологије „родне равоправности”. Бранити лажно оптужене мушкарце – што ја редовно чиним – одмах повлачи социјалну стигматизацију и етикету „мизогинсте”. Али ја више волим да будем лажно оптуживан, него да лажно оптужујем. Више волим да будем лажно етикетиран, него да лажно етикетирам. Више волим да сам оклеветан, него да клевећем. Више волим да o мени лажу, него да ја лажем. Бар мирно спавам. Савест ми је чиста.
И таман када сам завршио објаву дошао ми је као кец из рукава савршена илустрација поенте. Једна револтирана жена – Звездана Радовановић – а то је вероватно псеудоним – написала je да сам „mizogini bolesnik i latentni pedofil”. Као да то није било довољно увредљиво обратила ми се: „mizogina, kukavicka i sexualno iskompleksirana spodobo”. Затим је рекла да јој је жао „jednog takvog slinavog i usranog slepca”. На крају је неписала да не жели резговор са „bezvrednim luzerima nevoljenim”. Баш сам јој симапатичан! Само се устеже да призна. Стиди се! Вређа да би прикрила зацопаност.
Сад озбиљно. На страну чињеница што ауторка нема нимало поштовања према српској културној традицији, па пише хрватском латиницом. На страну и чињеница да ни њу не зна да користи правилно, па пише „ћелавом латиницом”. Битно је то да овакве оптужбе и оцене могу да дају само они који никаквог аргумента немају. Њих на деловање покреће само бес и срџба. Лагање, клеветање и простачко вређање постало социјална мода. Чак морални императив!
Али ја сам још добро прошао. Многи мушкарци на основу лажних оптужби губе: углед, време, енергију, посао, децу, новац, имовину, слободу, здравље, па и – живот. То се зове – како кажу писци мема – борба за „равноправност” („equality”). И госпођа која је мене обасула увредaма сaмо се бори за „равноправност”. И госпођа Јанковић се бори за „равнопраност” и у њено име оптужује наше водеће интелектуалце који се боре за породицу: др Мишу Ђурковића, др Бранислава Ристовојевића и др Владимира Димитријевића. Феминизам је постао озбиљна социопатологија и психопатологија.

Текст: Владислав Ђорђевић

Коментари

Популарни постови