ИЗА СВАКОГ НАСИЉА У ПОРОДИЦИ СТОЈИ ЖРТВА НАСИЉА- МУШКАРАЦ


Појаснићу члановима групе "ПРАВДА ЗА ТАТЕ И ТАТА ЈЕ РОДИТЕЉ",( и онима који нас потајно прате), везано за пост "ИЗА СВАКОГ НАСИЉА У ПОРОДИЦИ СТОЈИ ЖРТВА НАСИЉА- МУШКАРАЦ" , и то на личном примеру.

У току бракоразводне парнице, на предлог водитеља случаја бившој супрузи, бивша супруга ЛАЖНО ПОДНОСИ ТУЖБУ И КРИВИЧНУ ПРИЈАВУ ЗА НАСИЉЕ У ПОРОДИЦИ. Успео сам да докажем да насиља није било и одбраним свој углед и част, И ИСПРАВИМ НЕПРАВДУ. Од дана напуштања брачне заједнице, док је трајала парница везано за насиље у породици, ја сам бивао данима провоциран, емоционално и психички злоставњан од стране бивше супруге, дете нисам виђао на начин уређен Решењем о привременој мери, а касније и пресудом. Разлог свега тога и целокупног шиканирања јесте, да будем испровоциран , да ме натера на насилничко понашање и потврдим све њене изговорене лажи, опструкције, јер сам престављен као неподобан отац и насилник. Чудно да за ове четири године, сви избегавају да ме вештаче и ако сам ја вољан да и то обавимо, али отом потом, биће и тога једнога дана. Након више од четири године од напуштања брачне заједнице, и поред тога што свако од нас има свој живот и свако своју породицу, и даље се наставља са шиканирањем, претњама, уценама, малтертирањем, психичким и емоционалним злостављањем мене као некадашњег партнера, само што је овог пута ту укључила своје пријатеље, породицу, фамилију, ванбрачног партнера. Питате се зашто? Одговор је једноставан. Такве особе услед благог психичког поремећаја , кривећи некадашњег партнера, за све што су саме произвеле, спремне су да му се на неки начин освете и то преко детета.Други разлог јесте да ме избаци из такта, испровоцира да починим неко кривично дело, насиље у породици, а што јој баш не полази за руком и ако сам физички нападнут, са лакшим телесним повредама, још у присуству детета. Ја нисам реаговао, не желећи да било коме дам повода за било шта, ЈЕР ЈА НИСАМ НАСИЛНИК. Да сам којим случајем одговорио насиљем на све ове провокације, вређања, ја бих био насилник. Поред вишегодишњег насиља у породици, које трпим, као и моје дете, учињено од стране некадашње супруге и њој блиских особа, да сам икада, барем једном одговорио насиљем , на насиље, које трпим неколико година, да ми је пало напамет да било коме одузмем живот, ја бих био НАСИЛНИК, МОНСТРУМ, а да притом нико не узме у обзир да је НАСИЛНИК био ЖРТВА НАСИЉА.
ЗАТО КАЖЕМ ДА "ИЗА СВАКОГ НАСИЉА У ПОРОДИЦИ СТОЈИ ЖРТВА НАСИЉА- МУШКАРАЦ". Погледајте и другу страну медаље.
Не одобравам насиље, над било ким, али пре него што некога осудите, или назовете МОНСТРУМОМ, пре тога ,добро се запитајте, дали је можда био жртва вишегодишњег насиља у породици, и да је тиме сматрао да је решио свој проблем .Приступ насиља у породици заснован је на идеолошком ставу феминисткиња да су само мушкарци насилници. Тој тези противрече емпиријске чињенице.Емпиријским чињеницама мора се приступити интегрално, холистички, целовито, а не проблему прилазити парцијално, селективно.Интергално узев, насиље може бити: физичко и вербално, активно и пасивно, директно и индиректно. Када му се тако целовито приступи, проблем насиља постаје јаснији. Окривљавати само мушкарце за насиље није у складу са емпиријским чињеницама.

Коментари

Популарни постови