Žac Čerim: Nasilje nad muškarcima

Kao što postoji nasilje prema djeci ili nasilje prema ženama tako postoji i nasilje prema muškarcima.

Nasilje prema muškarcima je po mom mišljenju točan izraz jer muškarac može biti dječak, mladić, starac..dakle ako gledamo prema starosti jedinke muškog roda onda zvuči bolje i stvara odmah sliku drugačiju jer dijete ili starac mogu pretrpiti i fizičko nasilje i onda se tu ne dovodi nikakvo pitanje "snažnijeg" spola i onda se neće nitko tome moći podsmjehivati....
Mediji često stavljaju riječ "nad" ,bilo da je tu riječ o djeci, ženama, muškarcima a očito sa ciljem da se izruguju na neki način i prikažu svu slabost i bespomoćnost te možda čak i kukavičluk žrtve sa ciljem da se degradira te ljude. razmišljao sam o tome i smatram da bi trebalo u komunikaciji kad je riječ o nasilju općenito koristiti termin "prema" i na koga je to "nasilje" upućeno !

Коментари

  1. hvala na objavi. ja sam to napisao iz svojeg uma onako kako sam osjećao čitajući te novinarske članke i onako po osjećaju što sam osjetio da me smeta to sam javno i rekao i mrzim da se takvi novinarčići izruguju iz ljudskih sudbina..

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови